loading...
آموزش تخصصی بیمه عمر و سرمایه گذاری نمایندگی ارشد بیمه پارسیان
آخرین ارسال های انجمن
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط زهرا مزینانی در تاریخ 1393/02/07 و 19:31 دقیقه ارسال شده است

با سلام
اینجانب نماینده جدید بیمه پارسیان در شمال کشور هستم.میخواهم از تجربیات شما استفاده کنم در ضمن علاقمند به خدمات بیمه عمر به مردم هستم.چطور میتوانم از تجربیات شما استفاده کنم.ممنون از شما که کمکم میکنید موفق و پیروز باشید
پاسخ : جهت ثبت نام و قرار گرفتن نام شما در لیست پذیرش دوره ویژه آموزشی متقاضیان نمایندگی بیمه عمر پارسیان به سـامـانـه پـیـام کـوتـاه 30008777123456 نمایندگی ارشد بیمه پارسیان در جنوب کشور یک پیامک (اس ام اس) حاوی نام و نام خانوادگی و شهر محل فعالیت خود بفرستید. سپس فرم درخواست ثبت نام نمایندگی عمر پارسیان را تکمیل بفرمائید و در اسرع وقت جهت مصاحبه گزینشی نهائی و همچنین جلسه تخصصی پیرامون نحوه و روند شروع به فعالیت و همکاری؛ بصورت حضوری به دفترمرکزی شیراز مراجعه بفرمائید. ✓ سامانه پیامک SmS ☚ ثـبـت نـام و پاسخگویی به سوالات ; نظرات و انتقادات ◄30008777123456► ✓ آدرس دفتر مرکزی ☚ شیراز - خیابان ملاصدرا - بین خیابان حکیمی و هدایت - نبش ک7 ساختمان204 مشخصات تماس : کدپستی: 7134643514 - تلفن تماس: 09178104472-07112350350

این نظر توسط مریم پورمهر در تاریخ 1393/01/21 و 20:54 دقیقه ارسال شده است

با سلام و تبریک سال جدید به جناب آقایان مفرد حقیقی و کلیه همکاران محترمتان
در سال گذشته فعالیت کمی داشتم ولی در حال حاضر مصمم تر به این کار می پردازم ولی اگر کارت پروسه نمایندگی داشته باشم بهتر می توانم خودم رو در نظر آشنایان موجه کنم . لطف بفرمایید کارت موقت برای اینجانب صادر کنید . با تشکر
پاسخ : عرض ادب و احترام
شما نیز مانند کلیه متقاضیان جهت دریافت کارت ویژه حضور در کلاس های آموزشی به واحد امور متقاضیان نمایندگی عمر مراجعه فرمائید.

موفق و پیروز باشید

این نظر توسط نمایندگی پارسیان در تاریخ 1392/07/30 و 8:53 دقیقه ارسال شده است

شکلک
عرض تشکر از زحمات شما
واقعا بیمه پارسیان در کل شهر ما هیچ نمایندگی یا مرکز ارائه دهنده خدمات که در حد شما باشه نداره... من خودم از نمایندگان قدیمی بیمه پارسیان هستم و قبلا هم در بیمه ایران بودم اما واقعا در زمینه بیمه های عمر مشکل داشتم از نظر اطلاعات فنی و ... ولی از روزی که از خدمات آموزشی شما استفاده کردم موفق شدم تعداد قابل توجهی بیمه نامه عمر بفروشم البته با کمک و استفاده از اطلاعات و آموزش های سایت شما ... حتی تماس تلفنی میگیرم دفترتون و کارشناسای عمر واقعا عالی پاسخگو هستند.
خواستم از این طریق ازتون تشکر کنم... شکلک
امیدوارم از اینکه بنده رایگان از کلیه خدمات شما استفاده میکنم راضی باشید البته پرسیدم و گفتند تمامی خدمات شما رایگان هستش ولی خب من از نمایندگان تحت پوشش شما نیستم ...

موفق باشیدشکلک
نمایندگی جنرال بیمه پارسیان
پاسخ :
استفاده بهینه از خدمات توسط نمایندگان بیمه برای واحد انفورماتیک هدف و افتخار است .
لذا شایان توجه است دفترمرکزی نمایندگی ارشد 540660 نه تنها وسیع ترین و مجهزترین دفتر نمایندگی بیمه پارسیان در جنوب کشور می باشد و حتی قابلیت رقابت و مقایسه با مدیریت شعب و آی سی های شرکت های بیمه فعال در سطح کشور را حسب بر ارائه خدمات و معیارهای مشخص دارا می باشد.
در مورد استفاده از خدمات می بایست خاطر نشان نمود تمامی خدمات و کلیه فعالیت های نمایندگی ارشد 540660 بیمه پارسیان بصورت کاملاً رایگان و بدون دریافت هیچگونه وجه می باشد .
و البته ارائه خدمات و امکانات آموزشی در جهت ارتقاء سطح آگاهی و دانش تخصصی بیمه به نمایندگان عمر تحت پوشش و همچنین نمایندگان جنرال استانهای تحت پوشش و پس از آن تمامی نمایندگان بیمه پارسیان در سطح کشور و حتی پس از آن تمامی نمایندگان فعال بیمه از اهداف و افتخارات این نمایندگی ارشد بیمه پارسیان می باشد .
شعار راهبردی ما :
باشد که تمامی مردم عزیز هموطن به ارمغان بیمه عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه پارسیان دست یابند .

آرزوی موفقیت تمامی همکاران و فعالان صنعت بیمه کشور
مدیریت واحد انفورماتیک و برنامه استراتژیک
نمایندگی ارشد 540660 بیمه پارسیان در جنوب کشور

این نظر توسط فرزانه یونسی در تاریخ 1392/05/10 و 12:25 دقیقه ارسال شده است

عرض ادب خدمت مدیریت محترم سایت میخواستم بابت زحمتاتون تشکر کنم...
پاسخ : مدیریت سایت:
خدمت افتخاری است در ژرفای عقاید
رضایت و خرسندی شما نمایندگان محترم آرزوی قلبی و هدف اصلی ماست

موفق و پیروز باشید
مدیریت سایت

این نظر توسط لیلا رازقی حقیقی - متقاضی نمایندگی عمر در تاریخ 1392/04/03 و 15:49 دقیقه ارسال شده است

از جناب آقای مفرد حقیقی و همکاران ایشان که در طول این مدت متحمل زحمات بسیار و بی دریغی شدند، صمیمانه تشکر و قدردانی میکنم و توفیق روزافزون شما را از خداوند منان خواهانم.
شکلک
پاسخ : نمایندگی ارشد :
خدمت به همکاران گرامی افتخار
و رضایت و خرسندی شما نمایندگان همکار
موجب امید و دلگرمی است
سربلند و پیروز باشید

این نظر توسط از نمایندگان قدیمی بیمه پارسیان در تاریخ 1392/03/27 و 15:31 دقیقه ارسال شده است

شکلک
پاسخ : خدمت ; افتخاری ست در ژرفای عقاید



آرزوی موفقیت روزافزون برای تمامی همکاران در صنعت بیمه

موفق و پیروز باشد

این نظر توسط گل زر جباری در تاریخ 1392/03/12 و 19:29 دقیقه ارسال شده است

سلام همکار محترم خدا قوت
راستش من خودم نماینده بیمه پارسیان هستم ولی تا حالا راجع به بیمه مهریه نشنیدم،خیلی علاقمند به فعالیت در رشته عمروسرمایه گذاری و طرح های جدید هستم لطفا مرا راهنمایی کنید که چطور تو این رشته موفق تر باشم
پاسخ : با افتخار می بایست متذکر شویم تعداد بسیاری از نمایندگان قدیمی در شیراز
برای کسب مهارت تخصصی در زمینه عرضه بیمه عمروسرمایه گذاری
نزد این نمایندگی ارشد در حال آموزش تخصصی (کاملا رایگان) می باشند.
می توانید از طریق ثبت نام و درخواست آموزش تخصصی به این نمایندگان بپیوندید.

آرزوی موفقیت روزافزون برای تمامی نمایندگان و همکاران گرامی
مدیریت سایت نمایندگی ارشد


کد امنیتی رفرش
پیام راهبردی حمایتی مدیریت دفتر مرکزی نمایندگی ارشد 540660 بیمه پارسیان در جنوب کشور

به لطف خداوند مهربان ، بزرگترین طرح فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری ویژه
« مهریه زوجین جوان » از تاریخ   1392/04/15   وارد بازار شد .
جهت مشاهده متن پرسش و پاسخ خبری پیرامون مهریه زوج های جوان اینجا کلیک بفرمائید
درباره ما
Profile Pic
این یک سایت خدماتی و بدون امکان استفاده مالی از خدمات و بصورت کاملا رایگان در زمینه آموزش و ایجاد توانمندی فعالیت در عرصه فروش بیمه عمر و سرمایه گذاری است . متقاضیان فعالیت در زمینه بیمه عمر و سرمایه گذاری بوسیله خدمات آموزش تخصصی طراحی شده توسط : نمـاینـدگی ارشـد بیمـه پارسـیان - محمد مفرد حقیقی (کد:540660) بصورت رایگان پشتیبانی آموزشی می شوند . کلیه خدمات بدون دریافت هزینه می باشد . توجه داشته باشید که خدمت در زمینه بیمه عمر و سرمایه گذاری برای ما افتخار و دلیل آن ماهیت بیمه عمر و سرمایه گذاری و پیرو آن امنیت برنامه ریزی شده مالی و آسودگی خاطر ناشی از حمایت بیمه ای شرکت بیمه پارسیان از بیمه شدگانی است که ما ; فعالان عرصۀ عرضۀ بیمه نامه ; آن را پیشنهاد می دهیم . باشد که تمامی مردم عزیز هموطن به ارمغان بیمه عمر و سرمایه گذاری شرکت بیمه پارسیان دست یابند .
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • موقعیت مکانی دفتر مرکزی
    آمار سایت
  • کل مطالب : 362
  • کل نظرات : 104
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 402
  • آی پی امروز : 68
  • آی پی دیروز : 54
  • بازدید امروز : 232
  • باردید دیروز : 144
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 1,256
  • بازدید ماه : 4,104
  • بازدید سال : 34,443
  • بازدید کلی : 355,776
  • کدهای اختصاصی
    www.parsian540660.com